Wie ben ik en wat wil ik

Een stukje achtergrond: Wie ben ik

Mijn naam is Brigitte . Ik heb een leven achter de rug dat men nou niet bepaald gemiddeld kan noemen. Ik heb een hele zware jeugd achter de rug waarin ik zwaar mishandeld en misbruikt ben. Ik zal hier niet ingaan op de details omdat veel mensen tegenwoordig wel een voorstelling kunnen maken waar het hier over gaat. En daarnaast richt ik mijn leven op de toekomst en neem uit het verleden alleen de lessen mee en de tools die ik heb mogen aanleren. Mijn zware rugtas is een tas levenservaring en bronnen van wijsheid en kennis geworden. Daarin heb ik deze, dankzij jaar 25 therapie en lijden, kunnen transformeren.

Brigitte

zondag 28 november 2010

Relaties en medemensen

Relaties en medemensen

Toen ik het huis uit ben gevlucht op mijn 18de ben ik meteen samen gaan wonen met een man die vijf jaar ouder was. Na vijf jaar ben ik met hem getrouwd. Na 21 jaar relatie, waarvan 16 jaar getrouwd te zijn geweest ben ik gescheiden van hem. Het was een man met een mooi hart maar met zware problemen. Zo zwaar dat, toen ik mij na jaren therapie wat ging ontwikkelen richting buitenwereld, hij helemaal gek werd en de controle verloor naar zijn gevoel. Hij was een star mens die beslist niet om kon gaan met veranderingen. En ik veranderde juist in steeds sneller tempo. Zijn starheid hield mij tegen te worden wie ik wilde zijn. Ik hou nog steeds van hem, maar heb uit liefde voor mijzelf en voor hem de moeilijkste beslissing genomen in mijn leven en hem losgelaten. Ik ben hem dankbaar voor alle zorg die hij mij gegeven heeft. Het gaat hem momenteel trouwens goed. Daar ben ik blij om.

De beslissing om te scheiden heb ik genomen onder vrij zware omstandigheden en de scheiding zelf is beslist niet gelopen zoals ik het wilde. Ik had de tijd willen hebben de relatie netjes en zorgvuldig af te sluiten. maar dit was niet mogelijk. Ik zal in het volgende stukje uitleggen hoe dit kwam.

Brigitte Schrijvers
Girorekening: 5152134
vlindertje.noodkreet@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

U kunt via dit formulier contact opnemen met mij